از پودر تالک در چه مواردی می توان استفاده کرد؟
نوشته شده توسط : shamim

پودر های متعددی در صنایع مختلف کاربرد دارند و امروزه در بازار برای ترکیب و ساخت مواد مختلفی از ان ها بهره برده می شود اما یکی از دسته پودر هایی که جذب بالایی در رابطه با رطوبت بدن دارد، پودر تالک می باشد که در نهایت اصطحکاک را کاهش داده و بدن را برای یه مدت نسبتا طولانی می تواند خشک نگه دارد. اما در کل کاربرد پودر تالک چیست و در چه صنایعی از آن بهره برده می شود و با ترکیب این ماده می توان چه مواد دیگری به دست آورد؟ در ادامه به این سوالات بیشتر می پردازیم.

کاربرد پودر تالک چیست؟

-         مبارزه با راش پوشک در نوزادان

-         از بین بردن بوی نامطبوع بدن

-         جلوگیری از آسیب پوست در اثر اصطکاک

-         تولید انواع لوازم آرایشی مانند: پودر سایه چشم و رژ لب

-         رطوبت و روغن اضافی مو را جذب می کند

-         طراوت پارچه ها، بافت ها و لباس های مختلف

آیا این ماده خطراتی هم به همراه دارد؟

به طور قطع نمی توان به این سوال پاسخ داد چرا که بدن افراد با یکدیگر متفاوت بوده و واکنش های هر فرد نیز به ماده های مختلف، متفاوت می باشد اما به طور کلی برخی از تحقیقات نشان داده است که علاوه بر بزرگسالان این پودر برای کودکان نیز مضر و دارای خطراتی می باشد. از جمله این خطرات می توان به سرطان تخمدان، مشکلات تنفسی در کودکان، سرطان ریه، سرطان آندومتر، مشکلات پوستی اشاره کرد.

از کجا می توان این ماده را تهیه کرد؟

یکی از مجموعه های ارائه دهنده ی مواد اولیه برای تهیه انواع مواد غذایی، آرایش و و بهداشتی مجموعه اکسیر شیمی می باشد این مجموعه با بیش از ۵ سال سابقه فعالیت در امر واردات و توزیع مواد اولیه صنایع داروئی ، آرایشی ، بهداشتی و غذایی با تلاش همکاران ، حسن اعتماد مشتریان ، بازاریابی مدرن و ارائه خدمات منحصر بفرد همراه با نیازسنجی دقیق علمی و شناخت عمیق از ضرورت‌های داروئی کشور ، هم اکنون این افتخار را داراست که به بخش عمده‌ای از تقاضای بازارهای داخلی پاسخ مثبت دهد.





:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: